نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر مرکزی ادامه می یابد

گشت و نظارت های مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان  به منظور رسیدگی به شکایات و کنترل خدمات تاسیسات گردشگری به طور مستمر انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی مرکزی سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی این اداره کل گفت : طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته از سوی ستاداجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان، به منظور رسیدگی به شکایات و کنترل خدمات تاسیسات گردشگری مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های سنتی و سایر مراکز پذیرایی، مراکز درمانی ، مراکز اسکان وپایانه ها هیئت نظارتی ویژه تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: این هیئت متشکل از کارشناسان خبره حقوقی، نمایندگان بخش خصوصی انجمن‌های صنفی و کارشناسان گردشگری هستند که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرمرکزی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی استان می‌توانند در صورت بروز هر گونه تخلف با شماره 08633121906 و یا تلفن گویای 09629 تماس بگیرند و یا از طریق سامانه پیام کوتاه (میراث فرهنگی استان مرکزی 30005932002222) ، (سامانه پیامکی پلیس راه 110120 در مورد عدم توقف راننده برای نماز در نمازخانه‌های بین راهی) و( شماره 124 ونظارت همگانی 197) با کارشناسان هیئت نظارتی مذکورارتباط برقرار کنند.
حسینی ادامه داد: شمار‌ه‌های ذکر شده در تمامی راه‌های مواصلاتی و محل تردد مسافران نصب شده‌اند تا گردشگران بتوانند از خدمات اطلاع رسانی و رفع مشکلات موجود برخوردار شوند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: خوشبختانه طی شش روز گذشته دو مورد شکایت از مراکز اقامتی داشتیم که بلافاصله رسیدگی شده وبه دو دفتر خدمات مسافرتی هم تذکر داده شده است.
وی گفت:هیئت رسیدگی به شکایات گردشگران در ایام نوروز به صورت دائمی فعال است ودر صورت تعدد شکایات جلسات قضایی آنان در محل بروز مشکل تشکیل و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1394010563